Aslisiydan1 Bence korkmakta haklisiniz kesinlikle izletmemeniz lazim, benim oglum 1 yasinda o dogdugundan beri evde sadece misafir geldiginde isterlerse tv aciliyor, yurtdisinda yasiyorum sadece turkiye yolunda cocuguma cizgi film actim tabletten, Cok nadiren baska carem kalmadiginda verdim bi kac kez. 3 aylik bebek ekrandan ne anlicak ne kazanicak, Bende yalnizim bebegim uyudugunda evi toplamaya yemek yapmaya calisiyorum inanin yetisemiyorum yemek varsa ev berbat ev topluysa yemek yok ama en azindan saglikli bir oglum var. Bunu tv yuzunden gelisim gerigili yasamis bi yegene sahip olarak soyluyorum kesinlikle ne kadar uzak dursa ekranlardan o kadar iyi. Bu kotulugu bebeginize yapmayin lutfen