-neseflin14 Kilo kaybı yaşıyorsanız muhtemelen açtır gerçekten. Siz emzirirken onu sevin okşayin eğer uyuyakaldiysa topuklarini sıkıp aglamasini sağlayın bu sayede tekrar emmeye başlayacaktır. Çünkü benim bebeğim de sürekli aç gibi davranıyordu 2 saati bulmadan emziriyordum bazen emzirmeyi ozleyip saatte bir teklif ediyordum o da hemen alıyordu. Şuan 2 buçuk aylik ve 6 buçuk kilo. Sarılık başlangıcı dahi yoktu. İlk günlerde uyuyakalirdi hep minciklardim topuklarini. Ağlarken ağzına alır azar azar emerdi. Anne sütü daha emerken sindirime uğramaya başlıyormuş. Bu yüzden boşaltım yapıp çabucak acikiyorlar. Bol bol emzirmeye bakın 🌼