Silikon uç çok tavsiye etmiyorum , bende göğüs ucu yarası olduğu için takmıştım. Hem bebeğim zayıfladı hem sütüm azaldı , bebek tam çekemediği için. Annem geldiğinde fark edip kızmasaydı ben anlamayacaktım bile yavrum açlıktan ağlayıp durmuş. Daha iyi silikon uçlar var mıdır bilemiyorum. Yanlış yönlendirmek istemem ama tavsiye etmem. Memenizden emdikçe uçları çıkıyor. Pompa ile emmeden önce uçlarını açmaya çalışın sonra bebeğe verin. Hem sütünüz çoğalacak hemde bebiş doyacak. 🤗