NisanAnnesi Ozgecinar kaşığın saklama kutusuda var ve mama kullanıyorsanız bölmeli mama saklama kutusu var çok çok rahat ediyorum ben tapper en sağlıklısı
Ozgecinar NisanAnnesi baktımda kaşık küçük gibi geldi fotoğraftan mı öyle geldi acaba yoksa küçük mü? Bebeğim 10 ay 18 günlük o sebeple çok küçük olmaması lazım kaşığın :)
Dorukhansmom Ozgecinar saklama kutulu kasik zaten disarda da yanina alabilirsin benim bebegim 9 aylik 6 ayından beri kaşığını rahatlıkla kullanıyoruz gayet memnun kalırsın. Ben civilden almıştım.
NisanAnnesi Ozgecinar hm neredeyse 1 yaş olacakmış bize şuan çok ideal ve rahat kaşık çok önemli en sağlıklısını bulursunuz inşAllah canım 😊