Saricizgilibeyazev benim kızımda da var ama öyle abartılı şekilde değil. 5 aylık hala 2 numara kullanıyoruz. Taşma falan olmadı daha. 4. Ayın başında 5800dü kızım şu an daha fazladır. Ama hala gayet rahat kullanıyoruz. Bezi biraz açıp havalandırıp öyle bağlıyorum. Mavi çizgisi dolunca hemen değişiyorum.