Kızlar havalar soğudu ben açmak istiyorum kansızlık var bende çok çok üşüyorum, bebekte var evde haliyle oda üşüyordur. Gündüz o kadar değil de ama akşamları epey bi soğuk oluyor. Eşim de klimayı aç şimdiden petekleri açma diyor 🤦🏻♀️
Siz açtınız mı petekleri? 🥲
Konum; Sakarya 😂