Aysun12 @balkaymak__ benim bebeğimde ilk zamanlar çok gazlıydı ben zeytin yağini ağız yoluyla vermedim ama gazı olduğu an karnına zeytin yağıyla masaj yapıp sıcak havluyla sarıyodum iyi geliyordu sakinleştirip rahatlatıyordu sende deneyebilirsin