balkaymak__
Canım ben direk ağızdan vermedim hem midesi bulanır hemde zeytin yapının asit değerini bilmiyoruz. Ben emzirmeden önce meme ucuna sürüyodum öyle emziriyodum sütle beraber alıyordu. Ayrıca gaz damlası değil ama gaza iyi gelen bi probiyotik önermişti doktorum, maflor plus damla. Şimdi çok şükür o süreci geçtik. Toplasan 5 defa anca kolik ve kaka sancısı çekmişizdir. Geçmiş olsun. Bu arada ı love you masajıda iyi geliyor 🙋🏼♀️