Flower123 neren bu kadar dertlendiniz ki? Sağlığında bir sorun mu var? Yoksa etrafı mı mutlu etmeye çalışıyorsunuz? Benim kızım da 11.5 aylık,6. Aydan beri kilo alımı yavaşladı meme+ek gıda ile besleniyor ve doktoru sağlıklı olduktan sonda bir sorun yok diyor… bırakın şu milleti mutlu etmek için kendinizi ve bebeklerinizi yıpratmayı Allah aşkına. Ayrıca bu konuda genetik de önemli; siz ve babası nasılsınız çocukluğunuzda nasıldınız? Mesela ben çok minyondum. Normal yani benim bebeğim için. Babasının 198 cm olması dışında sorun yok 🤣🤣