Flower123 neden takıyorsun abartma diyenlere bakıp üzülme, annelik bu insan ister istemez kafasına takıyor acaba yetmiyor muyum çocuğuma bakamıyor muyum duyguları çöküverir içine bazen 😐 seni çok iyi anlıyorum benim oğlumda bebekken öyleydi birden bire durmuştu gelişimi bende çok takmıştım hatta yemek yemezdi de sadece anne sütü alırdı şimdi de iri yarı bir çocuk değil ama yaşıtları ile uyumlu elinden geldiği kadar protein meyve sebze peynir yoğurt ağırlıklı besliyorsan üzülme canım bazı çocukların bünyesi ne yaparsan yap değişmiyor 🙅♀️ Birde genetik olabilir annene yada kayınvalidene sor bebekliğiniz nasılmış eşinle senin 🙃 çünkü ben sorguladığım da anladım ki oğlum normalmiş çünkü eşimde bende çocukken çok zayıf cılız ve minikmişiz sonradan toparlamışız ☺️ Annesin sen en iyisini bilirsin kafana takılan varsa yine bir uzman doktora danış ☺️🌺