Saki_kusu Seymaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa benimde sol göğsümde süt yok ve olmadi inan endişe edip kendini yıpratma şuan 8 aylık sadece sağ ile besledim ve doydu streslenme bebeğe yansıyor bu durum
EgeHan24092022 Seymaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Canım benimde sol göğsümün ucu yok denecek kadar küçük olduğu için bebeğim alamıyo ememiyo doktoruma dediğimde tek göğüs emziren bir sürü kadın var demişti sütün azaldıysada üzülme
Seymaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa EgeHan24092022 EgeHan24092022 illa ki orası öyle gerçekten rabbim çok büyük tek göğüsle emziriyorıö ama İnan iki meme kadar süt verdi rabbim şükür 🤱🤲🤲
Hellomoto Seymaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ilk hangi göğüsten emzirdiysan o tarafta daha çok olur. Benim sağda var solda yok