10 günlük doğum yaptım sezeryan oldu acil olarak alındım. İlk üç beş gün iki göğüste de çok şişlik hassasiyet vardı kanallar tıkladıydı öyle böyle açtık yara beree içinde kanlı da olsa sağdık sütü. Ama şimdi sol göğsümde var sağ göğsüm balon gibi indi süt yok şişlik yok sünedi sarktı niye öyle oldu süt var diğerinde ama bu sağ göğsümde yok ağlıyorum neden böyle oldu tek memeyle nasıl doyurucam bebeğimi zaten kolik uyutmuyor 😔😔😔😔 tecrübeli annelerim ablalarım bana yardım edin