Sfybsfyb bebekler yediklerinden fezlasını kusar dedi hatta mide kapakçığı şöyle olur diye çizerek gösterdi, bende hocam fazlasını değil hepsini kusuyo nerdeyse dedim ultrason çekti midesinden bişey çıkmadı, idrar tahlili istedi sonuçları daha çıkmadı onun da işte mamaya başlamakız gerek dedi mama yazdı günde 30 cc 3,4 kere mama ver 2 hafta sonra tekrar gein dedi canım