RaziyEgemen inanınki emzirmenin güzelliğine tadına vardım her emzirme benim için korkunç geçiyordu sürekli çocuk kendini geriye atıyordu ağlıyordu çok zor oluyor anne için ama inşallah sizin bebeğiniz de döner.çok güçlüsünüz bir anne olarak bunu unutmayın 🌸