RaziyEgemen ben de bebeğime aynı şekilde veriyordum benimki 4 ay 11 günlük ve uykuda bile biberon ile memeyi ayırt ettiğini farkedince biberonu hemen kestim.Gece boyu saat başı kalkarak zorla da olsa emzirdim.Ağlasın hiçbir şey olmaz acıkıcak acıkıcak mecbur emicek bu düşüncede sabırlı ve kararlı davranın.Biberonu bir iki gün aradı benimki de ama çok şükür unuttu eğer kararlı davranırsanız sizinki de unutur inşallah.ağlıyor diye üzülmeyin ağlarken uyutabiliyorsanız uyutun o şekilde emzirin sonra uyanıkken de alışır.Saat başı meme teklifi yapın bir de emmese bile kokunuza alışır.Emzirdikçe hem sütünüz de artar yani benim öyle oldu çok azalmıştı.Bir de çok bol su için ki göğüsleriniz dolsun ilk başlarda çekmek için çok uğraşmak istemiyorlar çünkü biberon gibi aksın diye memede ağlayıp geri atıyorlar kendilerini