Edagg ben önce aptamil kullandım çocuğu gaz yaptı attım mamayı. Sma optiproya geçtik çok memnunum gaz sorunumuz ortadan kalktı resmen ama 3-4 günde bir kaka yapıyor kabız değil ama normal bir şekilde yapıyor. Mama kaynaklımı acaba diye soracaktım. Birde sizin bebiş anne sütü alıyor mu ? Benim sütüm azaldı günlük 60-70 cc anca çıkıyordur şifa niyetine içiyor resmen doyurmuyor. İlaç kullandığım için emzirmeyi bıraktım 1 hafta sütüm geri gitti resmen