Bebeğim şuan 3 aylık 2 aylıkken bizimde başladı bu sorun nor aşde günde 5 6 kez kaka yapardı sonra günde 1 e düşürdü sonra 2 gün arayla yaptı şimdi 5 günde 1 yapıyor 3 tane doktora götürdüm 10 kadar normal olduğunu söylediler sadece anne sütü lan bebeklerde ve yapacağı zamn karnı ağrıyo mızmızlanıyo ama yapıyo yaptığında yşne katı değil sulu yapıyo kabız değil o yüzden artık alıştım sorun değilmiş bende cok üzüldüm çok taktım ama günde 5 kez en az çişli bezimiz oluyo doktor çişli bez az olursa doymuyordur 5 6 kez normal dedi yani açlık değil yapmama sebebi kilosu da iyi hersey iyi keyfinde iyi maşallah