Eylulhuma çok geçmiş olsun canim bu durumu bizde kızım 14 aylıkken yaşadık, sabah hiç bir şeyi yoktu tırnaklarını kestim karnını doyurdum babası balkona çıkardı girdiler birden babasının kucağında titremeye başladı dudakları morardı gözleri kaydı sonra bir baygınlık hali hiç bir yeri tutmuyordu hemen hastaneye götürdük yolda biraz kendine geliyor gibi oldu, benim kızımın ateşi de yoktu nöbet geçirirken yükseliyordu ateşi neden olduğunu da bilmiyoruz genetik olabilir dediler boğazında küçük bir aft varmış ondan bile olabilir demişti doktoru, sabah 7 den öğle 1 arası 3 defa geçerdi nöbet