efnan77 aksine daha rahat ediyordu, kestirdikten sonra hemen iyileşen bir doku orası acır emmez diye düşünmeyin hatta kesildikten 15 dk sonra emzirmiştim ama 3 aylıkken rota virüs aşısı sonrası bebeğim çok kötü oldu günlerce ıkındı mama meme istemedi o sıra bıraktı memeyi.