Yesimtzn bizim şöyle oldu, doğduğu gibi çocuk doktoru tüm kontrolleri yaparken eşime söyledi, onay aldı direkt daha odaya gelmeden 5 dakikalık bişeydi zaten kesmişler hemencik. Bana getirdiler direkt emzirdim hiç bi sorun yaşamadık sonra. Bi yara falanda yoktu zaten nasıl oldu anlamadım 🫢sende bi çocuk cerrahisine götür o yapıyor , yapmasa bile yönlendirir zaten