Mgf Urasss13 çok güzel böyle emerse inşallah hemn düzelir stres yapmayın rabbim tez zamanda iyilştirsin inşallah 🤲
uyanancirkin Gizemli12 emmesi iyiyse, baygınlık gibi bi hali yoksa hiç endişelenme canım. Bol bol besle hem düşmeye başlamış değer içini ferah tutt 🥰
Urasss13 Elly Bende emziriyorum sütümde var ama yetmiyor yinede valla şaşırdım kaldım o yüzden şimdi birde mama veriyorum
Adenkus Urasss13 hey maşallah kilo alımı varsa korkma sağlık ocağında ki hemşire de söylemişti çok korkulacak birşey olsa kilo almaz vucudun da yok sadece yüzünde var bol bol emzir dedi içini rahat tut sen.
Urasss13 Adenkus Çok şükür kilo alımı iyi. Vücudunda da yok sadece yüzünde var inşallah en yakın zamanda geçer bende kurtulurum psikolojim bozuldu sarılık ne pis bir şeymiş