Gizemli12 bize doktor ölçüme göndermeden önce değeri 10un altında çıkarsa kan vermeye gerek yok demişti. 10.2 çıkınca verdik. 7,5 çıkınca kanda daha gelme kendiliğinden düzelir demişti. Kan alan hemşire emzirip getirmemi, değeri etkilediğini söylemişti. Hep mi 13tü sizinki yoksa en düşük hali mi? Doktorunuz 1.ay kontrolünde ne söyledi