Linolin ben doğum yapalı üç ay oldu 50 gün kanamam vardı , geçti üstüne 2.kez adet oldum ve aşırı oluyorum ağustos 23te kontrolüm vardı doktor emzirmiyorum diye doğum kontrole başlattı gittiğimde hastaydım 23ünde başladm içmeye hala devam ediyor... özenmiyor değilim açıkcası