Linolin Merhaba arkadaşlar 10.5 ay oldu doğumdan sonra hiç adet görmedim var mı benim gibi olan doktor 1 yıl normal diyor ama bazen bende aşırı sinirlilik hali yapıyor sezeryanla doğumum gerçekleşti siz ne zaman oldunuz neler yaptınız
Sblgzgn Linolin Ben doğumdan 12 ay sonra oldum. Sonra 1,5-2 ay sonra oldu. Emzirme süresince düzensizlikler olacak sanırım 🤷♀️
elifiii Linolin 10. ayın içğndeyim olmadım henüz, ve aslında olmak istemiyorum sıcaklarda emzirirken falan rahat oturup yatabildim. Çok sıcak basıyor terliyorum.
Kuzumveben Linolin ben 10 ay oldu hala adet olmadım bebeğim anne sutu alıyor ve bende de sinir oluyor evet doktorumda 1 sene normal olmayabilirsin düzensizlikte olabilir demisti 1 seneyi gecerse doktora gorunecegim
elifiii Linolin evet sezaryen olmuştum. Dün kontrole gittim smear testi de yaptırdım. Rahim duvarım epey ince bir süre daha olmazsın regl dedi.