Baharaytekin aslihaleninannesi yani ilk dozda olmamıstı ama dun 2. Dozun yaptırdık bu sefer oldu ama normalmiş
Myagz saeda sağlık ocağı öyle bişey diyemez. Doktorunuz bi kağıda yazsın şu aylarda şu aşı diye kaşelesin. Sağlık ocağı o zaman yapmak zorunda yine de yapmazsa lütfen şikayet edin
Eymenenes AysimaSmom bizde rotateg yaptrdık siz de yan etki yaptı mı ve doktor size diğer dozlarını hangi aylarda yapılmasını söyledi
Ndoruk Sdka27 gerekli mi sence canım. Hangi tavsiyeler üzerine yaptırdın? Benim arkadaşım hemşire. Ben devletin listeye almadığı aşıların yaptırılması taraftarı değilim dedi. Kararsızım ben de
Ndoruk Sdka27 gerekli mi sence canım. Hangi tavsiyeler üzerine yaptırdın? Benim arkadaşım hemşire. Ben devletin listeye almadığı aşıların yaptırılması taraftarı değilim dedi. Kararsızım ben de
Sdka27 Ndoruk bize cocuk doktorumuz sölemişti isterseniz yaptırın dedi kızımda yaptrmıstk oğluma da yaptrdm bi arkadasm yaptrmadı asıyı cocuk ishalden bi hal oldu cok gücten düsüo ası gene koruo mikrop kaparsa kolay atlatıo en azından karar sizin tabi