Banada olur Allah’ım ben ne yaptda huzuruna beni almıyorsun diyorum 😔 hemen kalkıyorum ama şeytan boş dururmu illa uğraşıyor insanla kendinle konuş şeytanin vesvesesine yenik düşmeyecegimde erteleme bizim sohbetteki hoca demişti vesvese gelince tersini yap bak herşey nasıl düzeliyor demişti çok şey var konuşulacak ama bı yerden başlamamız gerekiyor nefsimizede yenik düşüyoruz herşeye yetisiyoruz ama konu namaz olunca kuran Kerim okuma olunca hiç zamanımız yok kusura bakmayın çok yazdım bende dertliyim bu konuda ama insallh yeneceğiz yeterli isteyelim ♥️