obo1903 bende çok ama çok istiyordum fakat nasip olmuyordu. En son açtım ellerimi ağlaya ağlaya yalvardım rabbime Allah’ım ne olur beni huzurundan eksik etme diye. Ve o gunden bu güne 5 vakit kılıyorum elhamdülillah. Onun huzuru yok hiçbirşeyde işim gücüm rast gidiyor. Ya allah bismillah dedim kalktım sabah namazıma da . Ezan okunur okunmaz hemen abdest alıp kıl beklersen şeytan daha çok vesvese veriyor. Rabbim cümlemizi huzurundan eksik etmesin. Her namazdan sonra da bol bol dua et özellikle sabah namazında. Çünkü bir söz okudum “ aslında biz birşeyleri bahane edip namaz kılmadık bugün Ama (işim vardı, işteydim, Hastaydım) gibi bunlar bahane Rabbin seni o Gün huzuruna Davet etmedi” bu söz beni çok içten etkiledi. Sen rabbine aşık ol ki oda sana aşık olsun. Ve emin ol ozaman hiç zorlanmadan şeytanın vesveselerine kanmadan kılacaksın namazlarını.🌹🤲