Ademerve123 kızım 1 yaşında. bu zamana kadar neredeyse her ay düzenli götürdüm. sadece bi kere gitmedi ondada doktorumuz aşısının olmadığını acil durum olmazsa gelmeyebileceğimi söyledi. ben kendim rahatsızım diye götürmemiştim. onun harici hep götürdüm aşı olmasa bile gelişimini takip etmek kilo boy kafa çevresini öğrenmek için gittim. şimdide 1 yaş aşısını oldu ve 2 yaşına kadar hasta olmadığı sürece gelme dedi