Ademerve123 sağlık ocağı doktorunuzdan memnunsanız oraya da götürebilirsiniz elbette, ben memnun değildim sağlık ocağından. Şikayette de bulunmuştum hatta. Değiştirdikten sonra sağlık ocağına götürmeye başladım, oradaki hekimde çocuk doktorunun görmesi gereken durumları söylüyor zaten.
Aylık kontrollerde kilo, boy, baş çevresi, vücudunda birkaç yer, özel bölge kontrolü, bıngıldak kontrolü, varsa o ay ki aşısı, kullanması gereken takviyeler gibi şeyler yapılıyordu ve bahsediliyordu.