2prnses1prens bsekrcnn ilk kızım 2625 dogdu 2400 le hastaneden çıktı maşallah hiç bi sorun olmadı merak etme dogunca çabuk toplanıyorlar şimdide oğlum 44 günlük 2780 dogdu 2650 hastaneden çıktık çok çabk yolladı ki hatta dr kilosu fazla bile dedi 🙊😁
Arnuar bsekrcnn kızım 2560 gr doğdu 38. Haftada hiç bi problem yaşamadık çok şükür gelişimi de şuan yaşıtlarından üstte
Aloneeee bsekrcnn 2.500 doğan kızım 2 aylıkken 6 kilo olmuştu 🙊 ve sadece anne sütü ile. Merak etme cnm ufak doğanlar çok daha çabuk toparlanıyor sağlığı yerinde olsun yeter ki
Miraesra bsekrcnn hiç korkmayın allahın ıznıyle hıc bısıy olmaz ben 1750 gr dogum yaptm suan 6. Bck aylık 7200 oldu
Prenses_annesi22 bsekrcnn bnm kızım 2020gr dogdu cok sukur saglıklıydı suan 2 yasında 🙈😁 erken doğum yaptırdılar proteın kacagı var dıye 36+2de doğdu
Cansualis bsekrcnn 37+2 de 2490 doğduk çok şükür şuan 3 ay 15 günlüğüz . Çok Ağladım çok küçük nasıl olacak diye ama doktorumunda dediği gibi dışarıda daha hızlı kilo alıyor . Hiç korkma doğan büyüyor :)