bsekrcnn 39+3 de 2670 doğdu, taburcu olurken 2500 dü, hiç bi sorun yaşamadık. Küveze falan da girmedi çok şükür. Sadece minicikti 🥹 şuan 14 aylık oldu hala minyon 🙊 ama yapısı böyle sanırım çünkü eşimin ailesi de benim ailemdekilerde minyon. Her ne kadar biz minyon olmasak da 😄 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin,