Alpay yani aslinda soyle ben zaten yaklasik 1 yildir calisiyordum sonra baska bi is icin isten ciktim sonra ordanda ciktim baska bir ise girdim o baska ise girerken evde bana yapisik gezdi goguslerime sonra 10-15 gun sonra ise girincede e butun gun emilirken gogus bir anda kac saat emilmeye emilmeye 1-2 gun icinde tek gogsumu mastiste cevirdi sonra cocuk doktorlarimiza yazdim 2 tane var ikiside o gogsu bol bol emzirmekten baska careniz yok yazmisti sonra zorla o gogsu tutturdun hep digerini emmek istiyordu kizim o gogsu bosaltinca butun aci keder son buldu cok sukur. Yoksa genel cerraha falan gidicektim 3 gun cektim o aciyi 🤦 simdi bir anda kesincede busefer cok sukur Rabbime bir sey olmadi 11-12 gundur emzirmiyorum artik. 2 yas 16 gun emzirdim 😃 tabi daha dun bile yine annii meme meme diye saldirmaya calisti ama yok yani bi kere verirsem kiyamayip yine sil bastan olucak hersey. 2 yasini gecti dunya saglik orgutunu dinkeyerek emzirdim artik daha fazlasi hem onun icin hem benim icin sakincali zaten bu saatten aonra versemde sut gelsede o sut zehirlermis birikmis sut zehirliyormus bebegi. Darisi senin basina bacim valla kac aydir yapamadigimi yaptim artik zaten seninkininde 2 yasina bir sey kalmamis emzir veya emzirme demeyeyim sana sen kendin en dogru olani bilir yaparsin ama cok sukur ben rahatladim artik darisi isteyipte yapamayanlarin basina 😃