Merhabalar oğlum 21 ayını doldurdu 22 aylk olcak artk bıraktrmayı düşünüyorm çok fazla yemiyor ve sürekli emmek istiyor artk alışkanlığa dönüştü bir kaç aydır böyle ama kıyamıyorum 2 yaşa kdr önerildiği için belki yanlış olur kesmem diye azaltarak da pek olmuyor öneriniz var mı sizce kesmelimiyim