Ebrs Berfe kullanir canim onlarda akıtmıyor cocuk çekmedikçe. Hemde meme ucuna benzemedigi icinde memeyi unutmuyor bebek
Daisyy Berfe bence de 1 numara alın ben de bebeğime bazen biberon kullanıyorum ama ağırlıklı olarak emzirdiğim için 3 aylık olsa bile 2 numaraya geçmeyeceğim. Biberonu reddetmeye başlarsa geçerim 2 numarayı denerim ya da 6 aylık olunca 2 numaraya geçerim
Smrenes Lansinoh der geçerim.. Komşum avent kullanıyor ama akıtma yapıyormuş o da lansinoha geçecek 6 aydır kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım emmeye de devam ediyor çok şükür..
Gksuu Berfe anne memesi gibi yavaş akışlı emzik başlığıyla ben kullandım lansinoh momma cam biberon 160 ml lik bi bakın isterseniz
Phtc Berfe Canım aventin 0 numarası var onu kullan, baya çekmeden gelmiyor ama şunu unutma her biberon sürekli kullanırsan meme reddi yaşardın