Berfe Kızlar bebeğim birtürlü biberon tutmuyordu en son aventi deneyim dedim anlatılanlara göre Bebek emmeden süt akmadığı için meme reddi olmuyormuş bende aldım bunu pek reddetmedi ama süt şakır şakır akıyor ucundan bebeğin emmesine gerek yok ki meme mi reddeder diye bu şekilde de korkuyorum napabilirim 😒
Daisyy Berfe ucu kaç aylık bebek için uyumlu? Benim 0-3 ay ucu ve hiç akmıyor. Tek delikli oluyor 0-3 ay.
Muhammedd23 Berfe içinde hava olunca öyle akıyır. Ters çevir aksın düzelt kendisini aslında ilk koyduğunda havasını dışarı atıyor. Olmaz sa sen havasını em
efe_cigdem Berfe canım bizde 4 buçuk aylık olacaz 2 numara içerken hep akıtıyor 1 numara daha iyi ve rahat içiyor. Ama bizim zaten meme reddimiz var her biberon meme reddi yapar sen emerken göğsüne mama damlatıp verebilirsin mamayı
Portakal Berfe o sadece biberon kullanan bebekler için büyüdükçe delik sayısı artıyor çekişi fazla oluyor siz emziriyorsanız yenidoğan almanız gerekli
Daisyy Berfe bence de 1 numara alın ben de bebeğime bazen biberon kullanıyorum ama ağırlıklı olarak emzirdiğim için 3 aylık olsa bile 2 numaraya geçmeyeceğim. Biberonu reddetmeye başlarsa geçerim 2 numarayı denerim ya da 6 aylık olunca 2 numaraya geçerim
Habibe08 Ben lansinoh kullaniyorum sadece mamayi ilk yaptigimda calkaladigimda kendi akitiyo disari sonrasinda emmedigi surece gelmiyo ben cok memnunum
Berfe efe_cigdem mama kullanmıyorum anne sütü vermeye çalışıyorum biberonda çünkü işe dönme vaktim yaklaştı birde dışarı çıkınca örtüyle emzirmek işkence oluyor
Berfe Portakal evet emziriyorum o zaman buna hiç alıştırmadan bugün bir küçük numarası alayım teşekkür ederim
Berfe Devushka hayır biberonun kendi emziği 2 numaraydı böyle akıcağını bilmediğim için almadım bugün ilk işim 1 numara emzik almak olucak
Ebrs Berfe ben avent kukkaniyorim akitmiyor ama oglum yinede memeyi tutmuyor artık. Alıştırma bardaklarini denedin mi canım
Ebrs Berfe kullanir canim onlarda akıtmıyor cocuk çekmedikçe. Hemde meme ucuna benzemedigi icinde memeyi unutmuyor bebek