[silindi] evet kendi kadın doğumcum verdi. Sizin de verir heralde zaten görünce direkt anladı niye gittiğimi. Alışmışlar sanırım artık. Benimki biraz plansız bir hamilelikti kredilerimiz var oyüzden ücretsize ayrılamıyorum. Birinci dönemi kapatabilirsem ikinci dönem başlicam mecburen. Ek gıdaya falan geçmiş olsun enazından diye uğraşıyorum. Değilse gerçekten çok stresli rapor olayı ücretsizde kesinlikle kafa da vicdan da daha rahat olur