Daphnesmom teşekkür ederim inşallah siz de alırsınız. Bugün gidecektiniz siz de gitmediniz mi henüz. Benim doğum iznimin iki ayı yaz tatiline gitti. Haziran ayında doğum yaptım. 37 ye kadar çalıştığım için 1,5 ay daha kullanabildim şuan 3,5 aylık bebeğim. Sizinki kaç aylık. Ek gıdaya bile geçmedi biberon kullanmıyor. Bırakıp gitmem imkansız gibi birşeydi. Çok stres yapmıştım. Çok şükür alabildim rapor