eymenim1405 emziriyorsan eğer çok normal benim 1-2 ay gelmediği bile olmuştu sorun yok yani
Hormonal değişiklikler gecikme yapıyormuş doktorum öyle demişti ama yinede tedbiri elden bırakmamak lazım
Prezervatif kesin çözüm değil çok hamile kalan var, delik çıkabiliyor dikkatli ol derim ben