Deletedmom0340 benim bebegm kız valla yaz başından beri su gibi desem yeridir
Sadece uyurken değil bide. Her dakka
Annemlere gidiyorum abartısız 5-6 kez üst değişiyor😀 hem hareketli hem sıcagı hiç sevmiyor.seni cok iyi anlıyorum. Bende hasta etmeden şu yazı atlatsam diyorum ama kışında böyle olursa o gerçekten sorun yani bilmiyorum 😟
Sen yatana kadar balkon açık kalsın , yatqcagın zaman kapatırsın.sırtına bez koy kalınca ,yaastıgını değiştir üzerinde bi güzel örtersin☺️ artık daha da yapacak birseyimiz yok. Dk başı onların üstünü değiştiremeyiz😀