Deletedmom0340 Kızlar havalar çok sıcak olduğu için gece kısa kollu ile yatırıyorum oğlumu ve aşırı terliyor. Bildiğiniz kıyafetleri ıslanıyor yatağa vücudunun izi çıkıyor. Pencereleri gece açmıyorum bu kez de çok serin oluyor üşümesin diye ama her sabah hırıltısı oluyor. Hafif hafif öksürüyor ve sesi üşütmüş gibi geliyor öksürürken. Uzun kollularla yatırmayı da denedim ama değişen bişi olmuyor her sabah hırıltı ve öksürük. Gün içerisinde normale dönüyor. Yaklaşık 1 aydır da bu böyle. Gün içerisinde düzeldiği için doktora götürmedim. Başına böyle bişi gelip çözüm bulan var mı?Nerede hata yaptığımıda anlamış değilim ama Ne yapmam lazım hırıltı ve bu üşütmüş sesli öksürük için🤔
Sevim07 Deletedmom0340 hirtili normal Kaç aylık çocuğunuz? Pencere açıp çocuğu ona göre giydirin body çorap.muslim mesela. Biz tarsustayiz. Klima çalışıyor 26 da. Ve oda isis da 24 . Çocuk sadece kısa kol.zibinla yatiyor
doganinannesi Deletedmom0340 yatağı döşek gibi biseyse o da terletiyo hava alan bı yatak tercih edebilirsiniz eğer öyle degilse. Demir veya d vitamini eksikliği de terletiyo olabilir.veya sadece bünyesi öyledir.teri üstünde soğuduğu için de hasta eder
Annesinin-pasasi Deletedmom0340 yatağıyla alakalıdır o zaman onun terlemesi canım sen yatağının üzerine pikeyi katla ser pike çok terletmez yakmaz onu bi dene istersen 😇
Deletedmom0340 Sevim07 5 ay 6 günlük canım. Pencereyi açarsam çok serin oluyor hasta okur diye korktum. Pencereyi açıp kalın giydirmeyi deneyim yani. Ya siz klımayı da acıyorsunuz demek gerçi oralar asırı sıcaktır şimdi.
Minikbereninannesi Deletedmom0340 ben başka bir odanın camını açıyorum Kızımın da üstünde zıbını oluyor altına hafif serin olduğunu düşünürsem pijama da giydiriyorum. Üstüne penye battaniye örtüyorum sonra bir üstüne de beline kadar nevresime geçirilmiş peluş battaniye var onu örtüyorum gece yeni başladığında o üsttesiniz sadece ayaklarına doğru örtüyorum sonra ilerleyen saatlerde beline hatta gece 4 falansa tamamen üstüne çekiyorum
Deletedmom0340 Minikbereninannesi bende bi ara balkon kapısını açık bırakıyordum ama bu terlemesı sanırım öksürüye sebep oluyor. Bugün sadece zıbın üzerinede bir ince örtü atıp balkon kapısını açık bırakıp deneyım barı. Cocuk hasta olacak dıye korkuyorum süreklı ter içinde tişört giysede aynı. Hayırlısı ıle havalar soğusa artık dıyorum bu şekilde hasta olması an meselesi☹️
Deletedmom0340 doganinannesi normalde beşiğinde yatıyor hazır yatak ama bazen yanımıza yatırıyorum yıne aynı. D vıtamınını düzenli verıyorum ama demır eksıklıgınden oluyorsa odur. Doktorda benzi cok soluk dedi. O yüzden mı kı acaba. İlk zamanlar bu kadar terlemıyordu. 2. Aydan sonra arttı terlemesı. Farkettıkce havlu koyuyorum ama baden gece o kadar uykusuz oluyorum kı ne ara besıkten aldım naptım hıc bırsey hatırlamıyorum. Hal böyle olunca insan gece süreklı üzerini değiştiremiyor☹️
Deletedmom0340 Annesinin-pasasi ya yataktan mı diyorsun. Bizim yataktada kendi beşiğindeki yataktada terliyor. O zaman pike sereyim akşam bir deneyeyim inşallah çözüm olur. Her yolu deniyorum ama bu aşamada hasta olursa dıye korkuyorum. İnşallah pike çözüm olurda terlemez. Çok teşekkür ederim çok sağ ol🤗
Zeynep2304 Deletedmom0340 sana katılıyorum kışın hasta olmayan bebeğim yaz boyunca terleyip soğumaktan daha çok hastalandı kış daha iyiymiş
Deletedmom0340 Seydameva gece ben üşüyorum dA bebekte üşür diye üzerini örtmeye başlamıştım. Erkek bebekler sıcak sevmez derler ya bugün zıbın ince örtü deniycem bakalım. Yataga bildiğiniz vücudunun izi cıkıyor😂umarım hasta etmeden sonuca ulaşırım. Teşekkürler Öneri için
Annesinin-pasasi Deletedmom0340 benim oğlum da sadece sırtından terliyordu sonra pikeyi katladım 2-3 kat serdim yatağına rahatladı çok şükür inşallah sizin de bu problem kalkar ortadan 😇
Onedroplove Deletedmom0340 kısa kolu zıbınla yatırıyorum camı kapatıyorum İstanbul’dayız benim oğlumda çok terliyor kalın giyinince üstünüde örttürmüyor bu şekilde yatırıyorum bir sıkıntı olmadı o gün çok sıcaksa camı Aralık bırakıyorum
Deletedmom0340 Onedroplove ben konya da yaşıyorum gündüzleri 31 derece oluyor ama geceleri 18-16 arası değişiyor dışarısı. Bende ben üşüyorum bebekte üşür diye üzerini örtüp tişört giydiriyordum. Bende en iyisi zıbın giydirip üzerine örtü atayım ince. Umarım terlemesi azalır☹️
Seydameva Deletedmom0340 rica ederim 🥰 ben kızımı çok sıcak olduğunda zıbın ve müslin örtülerle yatırdım çok işe yarıyor 🥰
Deletedmom0340 Seydameva hava sıcak olmasına rağmen öksürünce bir de hırıltı olunca dedim üşüyor mu acaba ama aşırı sıcak yani. Gece bi ara serin oluyor sonrasında yanıyor ortalık. Bende zıbın ve ince örtü yahut Müslüm örtü deniycem bu akşam. Umarım işe yarar. Sabahları uyandıgında soğuktam üşütmüş gibi sesi tuhaf çıkıyor öksürürken. Korkuyorum hasta olacak diye
Deletedmom0340 Annesinin-pasasi inşallah ya umarım bizde de etkili olur. Sürekli terli olunca insan uyurken falan müdahale edemiyor. Ya ben uykulu oluyorum ya bebegım zor uyumuş oluyor uykusu bölünürse uyumaz durmaz dıye napcamı bılemıyorum. İnşallah pike terlemesine engel olurda üşütmez KuZum. Sırtında teri kuruyunca bildiğin soğuk oluyor sırtı ☹️
doganinannesi Deletedmom0340 aa ben de konyadayim evet geceleri soğuk oluyor ben de kendim üşüyorum diye uzun giydirmeye başladım çocuğa da şu geçen bı ara iyi soğuk olmuştu ya o zamandan beri. Müslin tulum dene bide canım
Annesinin-pasasi Deletedmom0340 çok haklısın 😒 bu akşam dene yarın dönüş yaparsın etkili oldu mu diye 😇
Pinkbery Deletedmom0340 sen yatana kadar odayı serin tut balkonu falan acık bırak üzerini güzelce ört müslinle. Yatmana yakın üzerini değiştiremiyorsan kucuk muslnleri sırtına koy. Onlar güzel emiyor teri. Benm kızımda cok terliyor sucuk gibi nerdeyse . Ve degıstırırsem üzerini aglıyoer uykuda. Bazen bez koyuyorum sırtına mecbur. Yani gece biryer acık olmuyorsa terlemesi de cok sorun yaratmadı bana. Ama dün gece 2-3 saat balkonu acık unutup uyumuşum 🙄 umarım hasta olmaz . Sırtı terli değildi cunku baktıgımda.
Afr @Deletedmom0340 aaayyy aynı bizdeki problem bizimki bide balgam yapıyor burnu doluyor üşüyor desem değil soğuk hiç değil anlamadım valla
Deletedmom0340 Afr ya erkek mi sizin bebeğinizde ve nerde oturuyorsunuz? Bizde Balgam yok ama hırıltı sabahları çok oluyor öksürükte çabası. Siz çözüm bulabildiniz mi peki? Nasıl yatırıyorsunuz ne giydiriyorsunuz üzerine ne örtüyorsunuz siz?
Deletedmom0340 Annesinin-pasasi inşallah etkili olurda aynı sorunu yaşayanlara çözüm olmuş olur. Yarın sonucu yazarım artık. Umarım pike ile iş çözülür🤗