[silindi] Premses eşin yada sen sigortalı olucaksın. Senin sigortan varsa sana yatıo. Yoksa eşinin varsa ona yatıo.
Elifcik Alyakckgl süt parası için başvuru yapmadık hastane bizim adımıza yapıyormuş bugün aldım 18 gün önce Doğum yaptım Doğum parası sosyal hizmetlere başvuru yapıosun o henüz yatmamış
E_eren Meliketrkr doğum parasını herkes alabiliyor. Şart yok onda. Bulunduğun yer ilçeyse sosyal yardımlaşmayA git. İl ise aile sosyal politikalara. Bebişin kimlik fotosu yanında olsun. Süt parasını bağlı bulunduğun yerin SGK sına sor ya da 170 i ara 😊
Ece06 [bilinmeyen] yahu yok yanlışlık değildir tabi ki çalıştığım için olabilir normal doğum iznime ayrıldım başvurdu eşim sonrasında mesaj geldi iki tane ayrı ayrı SGK dan emzirme ödeneğinizi alabilirsiniz diye birisi 149 TL birisi 777 tl diye