Alyakckgl bebeğin kimliği ile SGK ya ve aile sosyal politikalarına gidip başvurman gerekiyor sonra e-devlette aramaya doğum raporu yazınca çıkıyor direk adına girilmiş olarak daha sonra sana mesaj geliyor gidip emzirme ve doğum paranızı alabilirsiniz diye