asude456 diyet olarak değil sağlıklı yaşam olarak bakicaksiniz.ben oğlumun doğumundan sonra 1 senede 43 kg verdim diyetisyenimin sayesinde ve bunu da devam ettirdim çünkü nefes alsam anında kilo alan bir insanım.zaten birkaç ay sonra bünyem alıştı istediğimi yedim ama dozunda ve hiç kg almadım.sadece kışları 56 58 olurdum yazın yine 53 55 arası.simdi kızımı doğurdum 16 kg yapıştı gitmiyor 2 aydır diyetisyenimle devam ediyorum 8 kg verdim daha bı 8 kg verirsem eski halime geri dönüp yine kaldığım yerden aynı düzende beslenmeye devam edicem kg almak istemiyorsam