Barlashatice Mucizemle_1 bizim baya düzeldi 2 ayşık olduk bugun uyku süreleriuzadı gece gündüz ayrımı oldu gazlı bi bebekti sancıları azaldı hatta yok gibi bişey oldu
157258 Mucizemle_1 hahaha ben yeni bi Level atlıycaz sanmıştım düzelecek diye beklerken sesi iyice açıldı ve ağlamaları iyice arttı sana tavsiyem hiç bi beklentiye girme😂
Deletedmom_62 Mucizemle_1 yalan bosuna umutlanma 53 günlüğüz dün gece gaz sancısından sabaha kadar uyumadik . hiçbir sey degismiyor hatta atak dönemleri başladığı icin daha da kötü oluyo😁