Mucizemle_1 yarın nasipse 40 günlük olacağız 💖 bebeğim gaz sancılı uykusuz bi bebek bu süreçte çok yıprandık kime söylesem 40 ından sonra düzelir diyor doğru mu kızlar yarın bizi çok farklı şeyler mi bekliyor 😂 40 da bebekte neler değişir umutlanmalımıyım 🤩
Sarikuzumalp Mucizemle_1 yani umudunuzu kırmak istemem ama gerçekler 40 ından sonra bir şey değişmiyor bence. Sadece siz alışıyorsunuz. 😃
asdfgs Mucizemle_1 hiç bir şey değişmedi ama bizimkinin gıda alerjisi varmış normal bir bebek olsa belki değişirdi. 2.5 ay boyunca hiç susmadan ağladı delirecektim neredeyse.
Mucizemle_1 66arasim hamd olsun onların varlığı dahi yetiyor 💖 insanlar işte susmuyor herşeye bi diyecekleri var 😀
Mucizemle_1 Sarikuzumalp biz alıştık canım uykusuzluğa gaz sancılarına kolikliğine de milletin lafı sözü bitmedi 😂
Dilaylaa Mucizemle_1 evet dördüncü ay bitince kesilmişti . Kendi kendine hareket etmeye başladığında daha rahat oluyor gaz olayı .
ruveydaensar Mucizemle_1 beni de böyle umutlandırdılar ama daha da zorlaşmıştı kızım 😅 ama alışıyorsun o doğru
Aselin_annesii Mucizemle_1 herkes öyle söylerdi ama hiç bisi değişmedi hatta aksine ağlamaları arttı 😂
Mucizemle_1 defnemommm 39 günde alıştık gibi de normal hayat olmuyor yeme içme misafir gelip gitmesi dışarı çıkma, 24 saat bebekle 😂
ruveydaensar Mucizemle_1 günü gününe uymuyor ama büyüdükçe çıngırakları oyuncakları görmeye başladıkça yarım saat oyalansa bikaç gülümsese gözleriyle seni takip etse hoşuna gidiyor. Kafasını tutmaya başladıkça kucakta tutmak daha kolay oluyor. Gezdirmek eğlenceli oluyor. Ağırlaştıkça ne olur bilmem biz de 3 aylığız 😅yani ağlama krizleri gelince daha zor olsa da bazı yaptıklarıyla sakin olduğu zamanlar senin motiveni yükseltiyor kendi. Zor desem de inanma o yüzden 🤣
Mucizemle_1 ruveydaensar şimdiden yaptıkları hoşuma gidiyor o zaman hiç düşünemiyorum 🤩 iyiki varlar cidden zaman geçiyor bi şekilde kolaylıkla zorlukla yeter ki sağlıklı sıhhatli büyüsünler bazen bedenen yorgun düşünce çabuk geçse bu günler dediğimde oluyor tabi