M_duru kizim 22,5 aylikken ddirdim dedimki; kizim bak benim kulagima halanin aldigi kupeleri aana takalimmi diye sordum kafa salladi o zaman ablalara gitcez kulagina pit yapicaklar tamammi dedim ve gittik uyustururken nokta koyarken hic bir sey yoktu ama o tabanca sesi kulaginin dibinde oldugu icin cok korktu ve agladi aglarken digerini ds delelim dedi eczacimiz bir daha bir daha aglatmayalim diye. Ama o ilk kulakta bin pisman oldum digerini deldirmek bile istemedim o kisa saniyeler arasinda cunku cok korktu. Amaaaa 2 dk sonra hic bir sey olmamis gibi yasantisina geri dondu cok sukur 🙏 suan kizimin kulaginda 2 aydir duruyor kupeleri hic cikartmadim cok sukur iltihaplanmada olmadi acida olmadi ve hic ellemedide . Hatta bazen kupesinin arkasi cikcak gibi oldugunda kapatayim diye ugrasirken anneee abbaaa pitt diyo 😃 abla kulagini pit yapmis ellemememi soyluyor canini yedigim evlat 😃😃 yani bebeginiz kucukse bence yaptirmayin elleriyle birseyleri kesfetme donemindeyse şayet yoksa surekli eli kulaginda olur (istisnalar haric )