Zhrrl doktorum bana hurma,ceviz ve tahinin süt yaptığını ve tüketmem gerektiğini söyledi tabi bunların başında bol bol su içmek geliyor akabinde rezene,tarçın,yulaf,havuç,dereotu,boş yeşillik,yoğurt, ayran ve az şekerli komposto,meyve suyu,incir,üzüm,badem de sütü arttırıyor dengeli beslenmende çok önemli inşallah faydasını görürsün