Benim oğlum da iki buçuk yaşında bir iki ay önce ayırdık keşke bu kadad beklemeseydik çünkü şuan alışmakta zorlanıyor süreç şöyle oldu zaten kendi odasını kendi odasında vakit geçirmeyi seviyordu gündüz uykularını odasında yaptırmaya başladım sonra gece uykusuna geçtik 4 gün onun odasında uyudum uyanıp beni görüp tekrar uykuya dönüyordu sonra kendi odama geçtim ama gece uyanıyor yanımıza geliyor sabah çok erken kalkmaya başladı umarım aşarız bu durumu