Kızım 11 aylıktı ayırdım beşikte yatırıyordum zaten hiç yanımıza almamıştık 1 gece de ayırdık zorlanmadı hiç uykum hafiftir kıpırdanmaya başlayıp mızırdamaya başlayınca yanına gittim hemen bizim icin cok iyi oldu bizim seslerimize eşimin horlamasına cok kalkardı gece kalkmaları azaldi