Claptonee birde mantarı deneyin arkadaslar,
Ben saplarını koparıp içine azcık tuz, biraz ekmek içi, tereyağı, ve kaşar kesiyorum üstüne fırında suyunu salıp kaşarlar üstü güzelce kızarana kadar pişiriyorum yani 180 derece fanlı mod ısıtılmış fırında 20 dka flan sürüyor bende her fırında değişiyor. Süt ürünleri asla yemeyen bebem bunu yiyor en azından tereyağı ve kaşar var üstünde. Ekmeğine bulaşmış oluyor ve mantar da yararlı hem yumuşak olduğu için yiyebilirler diye düşünüyorum. Benim oğlan seçici olduğu için belki sizinkilerde de işe yarar. Mantar, protein yanında; B grubu vitaminleri, C vitamini, potasyum, fosfor, demir, folik asit, çinko ve lif açısından iyi bir besin. Su içeriği oldukça yüksek bu açıdan tavsiye ederim.